Bilkom Güvencesi

Bilkom, satılan ürünlerin ömürleri süresince “ilk günkü duygu ve heyecanla” kullanılmasını sağlamak amacıyla Bilkom Güvencesi yaklaşımını hayata geçirmiş bulunuyor. Bilkom’un uzun yıllara dayalı Katma Değerli Distribütörlüğünü ve Koç Grubu güvencesini simgeleyen Bilkom Güvencesi, bir Bilkom ürününün satın alınmasına yönelik karar sürecinden başlayarak satın alma, kurulum, kullanım, geliştirme, yeniden satın alma süreçlerinin tümünü kapsayan ve “uçtan uca mükemmelliği” esas alan bir “birlikte yürüme vaadini” ifade ediyor. Bu güvence, Apple başta olmak üzere dağıtıcılığını yaptığımız markaların tecrübesinin kullanıcılarla paylaşılması anlamına geliyor. Kısacası Bilkom bilgi ve deneyim birikimiyle tedarik ettiği her ürünün arkasında duruyor.

Bilkom Güvencesi’ni oluşturan bileşenler ise şöyle şekilleniyor:
• İhtiyaç duyulduğu herhangi bir anda, kolay erişilebilir noktalardan, uzmanlar eliyle hizmet ve destek alma güvencesi
• Ürünlerin doğru zamanda, doğru satış noktalarında ve Avrupa ile rekabetçi fiyatlarla tüketicilerle buluşturulması
• Kurumsal ihtiyaçlarda sunulan Bilkom uzmanlığı ve tecrübesi
• Ürünlerin etkin kullanılması, iş ve özel yaşamın teknolojik gelişmelere uygun olarak yeniden düzenlenmesi için sunulan “Dijital Yaşam Koçluğu” hizmeti
• Tüm markaları adına güçlü bir ekosistem yönetimi
• Bilkom “Dijital Bölge” etkinlikleri ve www. dijitalyasamportali.com üyeliği ve YouTube kanalları gibi değişik düzeylerde eğitim ve paylaşım olanakları, buluşma platformları

Güçlü CRM altyapısıyla müşterilerini teknolojik gelişmeler hakkında bilgilendiren, ihtiyaçlarını ölçümleyerek onlara en uygun çözümleri sunan bir sistem olan Bilkom Güvencesi, sayıları yüz binlerle ifade edilen büyük bir ailenin parçası haline gelmeyi ifade ediyor.