Bilkom İşbirliğinin Kazandırdıkları

Bilkom İşbirliğinin Kazandırdıkları

Sektörün öncü şirketleriyle güçlü işbirlikleri kuran Bilkom, iş ortaklarını belirlerken bilişim sektöründe çalışan, kurumsal, ticari ahlak ve etik sahibi, Koç Grubu ve Bilkom değerlerine uygun, tüketici deneyimine önem veren, Bilkom vizyonuyla paralel hareket edebilecek kurumları tercih ediyor. Bu iş ortakları, bilişim gibi dinamik bir sektörde rekabetçi, kendini sürekli geliştiren ve yeterli insan kaynağını, teknik kabiliyetlerini, finansal gücünü ve kaynak kapasitelerini ölçeklendirmiş firmalar arasından seçiliyor.

İş ortaklarıyla uzun soluklu, sürdürülebilir, karşılıklı kazanç prensiplerine dayalı bir ticari ilişki modeli kuran Bilkom, piyasa dinamikleri ve pazar gelişimine paralel olarak iş ortaklarının gelişimine, dijital yaşam koçluğu felsefesinin tüm paydaşlarınca içselleştirilmesine ve böylelikle benzersiz bir tüketici deneyiminin tüm müşterilere sunulmasına öncülük ediyor.

Bilkom ve iş ortakları dijital yaşam ürünlerini ve çözümlerini perakende, mağazacılık ve kurumsal kanallar aracılığıyla tüketici pazarından eğitime, kamuya ve ticari profesyonel sektörlere kadar çok geniş bir yelpazede, Bilkom güvencesiyle, Türkiye genelinde yaygın, uzman satış ve servis ağı desteğiyle sunuyor.

Bilkom iş ortakları satış ve destek anlamında yardıma ihtiyaç duyduklarında doğrudan Bilkom Destek ekibinden destek alabiliyor. B2B (işletmeler arası) ilişkinin sürekliliği ve sağlığı için gerekli tüm altyapılar gerek telefon sistemi, gerek iş ortakları portali, gerekse grup e-posta adreslemeleri ve chat sistemleri kullanılıyor. Yetkili servisler ve destek elemanları için teknik eğitimler düzenleyen Bilkom, her yeni ürünle birlikte gerçekleştirilen eğitimlere ek olarak iş süreçleri eğitimleriyle de hizmet kalitesini sürekli yükseltiyor. Senede bir iş ortaklarını buluşturduğu organizasyonuyla Bilkom, iş ortaklarıyla ve markalarıyla yıllık değerlendirmeler yaparken bir sonraki yılın vizyonuna da yön veriyor.

Bilkom’un kadrolarının satış ve satış sonrası hizmetlerdeki uzmanlığı, iş ortaklarına önemli bir değer olarak sunuluyor. Özellikle kurumsal müşteriler, Bilkom pazar yöneticileri ve ilgili iş ortaklarıyla birlikte ziyaret ediliyor, mağaza yatırımcıları ise ideal müşteri deneyimi için teşhirden pazarlama materyallerine ve gerekli teknik eğitimlere kadar çeşitli etkinliklerle Bilkom tarafından destekleniyor. İş ortaklarıyla koordine edilerek oluşturulan ekosistem sayesinde müşteri memnuniyeti, bağımsız bir araştırma firması tarafından “Bağlılık Endeksi” uygulanarak düzenli şekilde ölçümleniyor ve eksiklikler iş ortaklarının yönetimleriyle paylaşılarak “iyileştirme programları” hayata geçiriliyor. Son veriler, Bilkom’un özellikle satış sonrası hizmetlerindeki kolektif başarısının %92 gibi rekor düzeyde olduğunu gösteriyor.

Bilkom ile iş ortaklığı, dijital yaşam koçluğu vizyonunu içselleştirme, dünyanın önde gelen markalarının bilgi birikimlerinden faydalanma ve hızla büyüyen kârlı bir ailenin üyesi olma avantajlarını sağlıyor.